4. elokuuta 2017

TOMMY HILFIGER

Miten siinä kestikin, kun näin innoissani olin tästä uudesta silmäterästäni!?
denimjacket truckerjacket pasteldenim

Katsokaa nyt, kuinka pähee!! Siitä on nyt muutama kuukausi, kun näin tän Hilfigerin farkkutakin valkoisena Instagramissa, nyt en muista kenen päällä sen bongasin, mutta rakkautta ensisilmäyksellä. Olin pitkään valkoisen kannalla, ajattelin ostavani sen sitten joskus tulevasta palkasta. Noh, sen päivän tullessa selailin Tommy Hilfigerin sivuja ja arvatkaa mitä?
truckerjacket2 hilfigerjacket pastelyellow
Eihän tää nyt valkoinen ole, koska löytäessäni tän pastellin-vaalean keltaisen-marengin-värisen yksilön samanmallisena ja samanlaisella logolla niin se oli menoa se. Koska malli on tosi basic - mikä sopii mulle paremmin kuin hyvin - niin tää väri on kuin kirsikkana kakun päällä, vähän extrana ja tuo sellaista silmäänpistävyyttä. Vähän sitä jotain - sitähän mä pyrin tuomaan päivittäisiin asuihin. Oversize-mallinsa puolesta tänne mahtuu alle vähän paksumpaakin paitaa syksyn tullessa, mutta menee vielä kesän helteilläkin. 
yellowdenim tommy marengueyellow tommyh
Rehellisesti sanottuna en keksi, millä sanoilla tätä ylistäisin, koska oon sanattoman innostunut tästä takista - tekisi mieli pukea sen jokaikisen asun kanssa, mutta keltainen ei ihan sovi kaikkeen, joten pientä suunnittelua ja kokeiluahan tän stailaus kaipaa. Oon kaivanut jo Pinterestistä ja Instagramista kaikki ideat, stailausmahdollisuudet, väriyhdistelmät sun muut, mulla on jo miljoona ideaa niin rentoon kuin vähän hienompaankin asuun ja haluisin jopa nukkua tää päällä (nyt tiiän sen Carrie Bradshaw -tunteen, kun jokin vaate on vaan NIIN ihana). 
tommyhilfiger yellowhilfiger tommygirl hilfigertommy jacket hilfiger
Shortsit Stradivarius + DIY || Arskat Monki

Miltä näyttää teidän silmäänne? Tuntuu, että oon ainoa, joka pitää tätä takkia cooleimpana juttuna ikinä :D

4 kommenttia :

  1. Toi takki on kyllä tosi hieno ja tuo väri tuo kivan lisän!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, väri tosiaan on just ihana piristys ja tuo mieleen kesän (tai sen auringonpaisteen!) :)

      Poista
  2. Anonyymi5/8/17 20:02

    Wau kuinka upea takki..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos, oon niiiin samaa mieltä!!

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥