13. elokuuta 2017

TEIDÄN VUORO

yellowskirt
Vaikka mun arki onkin nyt täynnä koulua ja kirjoituksia, haluisin silti antaa teille nyt virallisen puheenvuoron (vaikka ideathan on aina tervetulleita). Oon kysynyt tätä aina silloin tällöin muiden postauksien yhteydessä, mutta nyt haluaisin vähän laajentaa feedbäkkiä ja ai että, arvostaisin älyttömän paljon, jos teiltä löytyisi sorminäppäryyttä pieneen palautteeseen ja ideoihin. Mistä tykkäätte mun blogissa? Missä voisin ehkä parantaa ja miksi? Ja se mulle tärkein, mitä haluaisitte nähdä mun blogissa (enemmän tai ihan uutena juttuna)? 

Haluan olla enemmän vuorovaikutuksessa teidän kanssa, koska mun Google Analytics näyttäisi täällä joidenkin käyvän - ja mua kiinnostaa älyttömästi, miksi ootte tänne klikkaillut :) Oon älyttömän kiitollinen jokaiselle kävijälle ja klikkaajalle, lukijalle ja kommentoijalle Vaikka teen tätä itseni vuoksi, niin teidän pienikin kiinnostus antaa ihan hurjasti motivaatiota tehdä enemmän!

4 kommenttia :

  1. Tykkään sun blogissa tosi paljon kuvista sekä tekstistä. Täällä tulee yleensä aina iloiselle ja inspiroituneelle tuulelle. Tällaisia postauksia ois kiva nähdä sulta: my day, juttua meikeistä ja muusta kosmetiikasta, 5 tapaa yhdistää *joku vaate*, kuinka onnistua asukuvissa, diy, tuotearvostelut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä rakastan, että voin ja saan inspiroida muita ♥ Ja kiitos hurjasti ideoista, kirjoitan noi ylös :) !!

      Poista
  2. Hyvä blogi sinulla on, tykkään myös teksteistäsi,vaikka olen vasta löytännyt tämä sinun blogisi.Reissu postaukset on ihania, itekkin saa niistä aina matkakuumeen
    Mitä haluttaisiin nähdä sulta,ainakin My Day,epäonnistuneet asukuvaukset,harrastuksista joku juttu...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!! ♥ ja noi epäonnistuneet asukuvat -postaus olisikin hauska, täytyypä käydä läpi asukuvien kansio :)

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥